Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je van die driehoekige klaargemaakte sandwiches kopen?

Je hebt bij de benzinepomp altijd van die sandwiches met tomaat, kip, sla, saus, gehakt, paprika.. noem maar op. Twee in zo'n driehoekige verpakking. Maar bij de benzinepomp zijn ze heel duur. Waar kan je ze nog meer kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bij de grotere Albert Heijn-vestigingen liggen ze ook.

Toegevoegd na 32 seconden:
En anders koop je toch gewoon wat vierkanter brood, beleg je ze zelf naar eigen smaak en snij je ze diagonaal doormidden?
Goedkoper kan het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf maken is niet alleen goedkoper, maar ook nog een stuk beter voor het milieu!!! :D Dikke plus :-)
Op treinstations hebben ze ze ook. Vaak bij winkels als 'AH To Go', 'de Broodjeszaak', 'Hema' en soort gelijke winkels. Of ze daar veel goedkoper zijn dan op benzinestations betwijfel ik, maar je zou kunnen kijken. Ik koop ze nooit, dus heb geen idee wat die dingen kosten.

Soms zie ik ze ook bij mijn buurtsupermarkt (Albert Heijn) in de koeling liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze broodjes worden in talloze supermarkten verkocht. Albert Heijn, Vomar, Deka, Plusmarkt, etc. Maar je moet dan wel in de koeling zoeken. Weet je wie geweldig in deze sandwich markt gestapt is ? JOHMA ! En zij hebben een uitgebreid assortiment. Als ik op een fietstocht ben en mijn eigen brood is op, wip ik graag een supermarkt binnen voor zo'n sandwich. Ik ben wel gek op bruin brood. Terwijl de echte Engelse sandwiches natuurlijk spierwit horen te zijn. Mijn favoriete zie je op de foto. Dus zoek naar Johma sandwiches in de koeling !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bovenstaande antwoorden ben ik de Aldi nog niet tegengekomen, daar heb je ze ook, heerlijk en goedkoop!!Eet smakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de franse hypermarché's kun je veel verschillende soorten vinden. Al denk ik niet dat je daar zo snel heen gaat....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding