Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Ik heb het een keer gegeten, en ik vond het erg smaken naar een mengsel van niet al te scherpe mosterd met fritessaus.
Probeer eens uit of je van die mix iets kunt maken, misschien nog een scheutje yoghurt erbij (of yoghurtmayo gebruiken, oppassen dat het niet te vet wordt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de onderstaande website kom je bij de pagina van het BROODJE UNOX met SAUS. Je kunt daar zelf de uitgebreide productspecificatie van de saus (in PDF) opvragen.

De ingrediënten zijn : plantaardige olie 25%, water, mosterd 15% (water, mosterdzaad, azijn, zout, aroma, specerijen), azijn, glucose-fructosestroop, gemodificeerd maïszetmeel, sambal (rode peper, zout, water, voedingszuur (E260, E330)), eigeel, honing, zout, knoflook, citroensap, dille, voedingszuur E330, conserveermiddel E200, antioxidant E385, aroma en kleurstof E160a.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle recepten op internet zetten neer dat er majo, mosterd, honinh en dille in moet, dat mengsel ga je nooit op de smaak van de unox sous krijgen, ik zelf voeg er altijd wat witte azijn aan toe totdat ik de juiste smaak behaald heb.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing