Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik rozemarijnblaadjes kopen?

Ik heb gezocht &ij de deka, C1000, A|di, |id| en de &oni maar kan het nergens vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Bij de jumbo kan je ze kopen bij de groenten afdeling. Vast ook bij de AH maar ik vind dat ze daar heel duur zijn met de verse kruiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders eens bij een tuincentrum
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik werk in een c1000 en wij verkopen het gewoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de groenteboer heeft verse kruiden. Als hij ze niet in voorraad heeft kan je ze bij hem bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een pot in het tuincentrum en zet hem in een flinke pot ergens op n zonnige plek buiten of binnen. Dan groeit ie lekker door en kun je steeds verse toppen oogsten. Smakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn denk ik ook niet als losse blaadjes te koop, want het zijn bijna naaldjes zo smal. Het zijn dan ook altijd takjes die vers bij de groenteafdeling liggen bij de peterselie enz. Vaak ligt het op een schaaltje met cellofaan erom verpakt.Zeker nu met kerst kan ik me niet voorstellen dat geen enkele supermarkt ze heeft.
Bij ons zijn ze ook overal te koop als plantje. Ik heb diverse soorten op mijn vensterbank staan en 's zomers zet ik ze in de tuin. Ze groeien gewoon door namelijk.
Ze zijn er natuurlijk ook gedroogd in de bekende potjes, maar vers is het lekkerst. Kijk dus maar eens in het schap tegen de muur bij de groenteafdelingen. Bij de verse tuinkruiden liggen ze vast wel. Deka heeft ze bij ons alleen als plantjes, maar AH heeft ze in het muurschap liggen. Verder hebben wij alleen nog een Vomar (muur) en Dirkson (hebben beide).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image