Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik puur kokosvet?

Las net een artikel dat ging over kokosvet, wat heel goed voor je haar zou zijn. Nu ben ik wel benieuwd waar ik dit kan halen en hoe duur dit ongeveer is. Iemand die dit weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Kokosvet (ofwel kokosolie) kan je gewoon bij bv de online drogist krijgen:

http://www.deonlinedrogist.nl/royal-green-kokosolie-extra-virgin-p-20181.html?utm_campaign=google&utm_medium=site&utm_source=affiliate
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de toko's is dit ook verkrijgbaar (staat vaak achter de kassa). Het helpt idd goed voor je haar, een kokosmasker zelf is ook fijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wat grotere toko's hebben dat!
Je weet wel die buitenlandse (surinaamse, chinese, turkse enz. winkels)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je ze gewoon in de drogist of in een toko kunt kopen bij jou buurt in de stad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een surinaamse toko, enige nadeel vond ik altijd als ik kokosvet gebruikte, je rook naar een fles malibu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je gewoon goeie en gezonde kokosolie wilt dan moetje hem gewoon in de bio zaken halen want se zijn niet voor niks sow duur 1600 ML voor 40 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image