Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een week eten voor 13 jongeren?

Wij willen in de zomer met 13 mensen op vakantie gaan. Nu ben ik de kosten aan het berekenen voor zo'n week. Hoeveel zal ik kwijt zijn voor een week eten? Niet uitgebreide diners of zo maar dingen als spaghetti carbonara, of stukje vis of frituur;p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Reken op ongeveer 4-5 euro per persoon per dag (ontbijt, lunch, diner) als je het goedkoop houdt, ook afhankelijk in welk land je zit.
Je bent hier dus ongeveer 400 euro aan kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als deze jongeren ook van een biertje houden, mag je rekenen op zo'n 10 à 15 euro p.p.p.d.
Als het alleen om eten gaat mag je daar ± 7 euro aftrekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ag best vaak op jongerenkamp, daar regelen we alles zelf, we hadden een keer geen verblijfskosten en dus alleen etenskosten, dit was 6 euro per dag, maar dit is dan wel echt heel simpel eten, denk aan alleen macaroni, spaghetti +spinazie en champions. je moet wel genoeg over de hoeveelheid per persoon weten dat je niet teveel of te weinig koopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je het met gemiddeld EUR 8,00 per persoon per dag kan redden (alleen het eten dan). Ook een kwestie van slim inkopen en vantevoren bedenken wat je gaat maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image