Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een boek over je eetpatroon! Niet over afvallen! Heeft iemand tips??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritsuka
13 jaar geleden
Wat zoek je precies dan?
Ritsuka
13 jaar geleden
Over vegetarisch eten, paleo dieet? Zo is de vraag erg ruim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet geen boek, maar je moet gewoon eten wat gezond is, dat weet je toch wel? Iedereen weet dat snoep en chips niet gezond zijn, dus....schrappen die hap.
Gewoon 3x daags een fatsoenlijke gezonde maaltijd. Bij 't ontbijt b.v. muesli en tussen de middag volkoren brood met 1 laag mager beleg. 's avonds groenten en (als je vlees eet) mager vlees, 1 bord als je ook nog een toetje eet en eet je geen toetjes (zoals ik) dan kun je wel 2 borden eten. Je kan dan ook best een keertje zondigen met snoep, als je 't maar niet de hele dag door doet en b.v. enkel in het weekend.
Dan heb je nooit honger en blijf je slank en gezond!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Eet je mooi, slank en gelukkig is dan denk ik wel een goed boek!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Bereik en behoud je ideale gewicht'.
Dit is een boek dat zich vooral richt op het ontwikkelen van een gezond eetpatroon.

Er staan veel lekkere en gezonde recepten in. Ook staan er oefeningen in die je conditie kunnen verbeteren. Dit boek kost €17,95. Je kunt het vinden in boekhandels en supermarkten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image