Hoe pak je de organisatie van een lunch aan??
Het gaat om een lunch met broodjes met verschillend beleg voor 80 man. Bij de lunch moet ook drank aanwezig zijn. Frisdrank, sappen en rose, witte wijn en bier. Het is in de middag, zo rond 1 uur, dus ik verwacht niet dat veel mensen dan al aan de alcohol gaan, maar je weet maar nooit. Ik weet echt niet hoeveel broodjes je moet inslaan en hoeveel drank. Kan iemand me daarbij helpen? De lunch duurt ongeveer 2,5 tot 3 uur. Het is echt een lunch, en geen grote lunch/klein diner.
Toegevoegd na 13 minuten:
Locatie is nog niet bekend, waarschijnlijk in een zaaltje of thuis, ligt eraan. Drank en lunch wordt in alle gevallen zelf geregeld..dus dat maakt niet uit.
De leeftijden zijn het meeste tussen 30 jaar en 55 jaar. Daarna 18 en 30 jaar. Ongeveer 7 mensen zijn boven de 55 jaar. En ongeveer 4 onder de 18 jaar. De lunch is binnen, zonder muziek.
- verdeling m/v (aantallen)
- leeftijden
Verder verbaast het me dat je een lunch van 2,5 á 3 uur geen "grote lunch" wilt noemen. Normaal trek je voor een lunch hooguit 45 minuten tot een uur uit.
Nja het is geen grote maaltijd, maar ook gewoon wat drinken met elkaar. Misschien 2,5 a 3 uur wel veel..Maar ik wil niet (het is namelijk voor na mn bruiloft) dat iedereen na 1 uur alweer weg moet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.