Wat is goede softdrugs voor onervaren gebruikers om voor een keertje uit te proberen?
Hallo
Ik ben 18 jaar en heb nog nooit drugs gebruikt. Ik zou graag een keer willen weten hoe dit is. Ik zat zelf te denken aan spacecake, poppers of iets wat daar op lijkt. Ik weet dat het sowieso beter is om niet te doen maar ik wil dit toch een keer mee gemaakt hebben. Het is ook maar om voor een keer uit te proberen. Welke drugs zou je aanbevelen voor mij en wat zijn de effecten en risicos? En ook hoe verslavend het is na 1 keer. Dus gewoon graag zo veel mogelijk informatie over de drugs die je me zou aanbevelen.
Alvast heel erg bedankt! :)
2.doe het niet.
3.doe het niet. als je perse toch wil proberen,doe dat dan samen met een ervaren blower.deze kan je een beetje laten proberen,een hele joint,als je nooit geblowt hebt is onverantwoord. GEEN spacecake!!!!!!
de werking van de cake gaat via de maag,wat veel langzamer gaat dan via de longen.het is dan zeer moeilijk te doseren omdat je het eerste uur nog niks merkt en dan wellicht nog een stukje neemt,wat dan leidt tot een overdosis.
de ziekenhuizen hebben in het weekend een toestroom vanjongelui die een overdosis spacecake hebben. tenslotte een goede raad.:DOE HET NIET. Toegevoegd na 1 minuut:
ben zelf ervaringsdeskundige.
Echter het roken op zich word daarna weer moeilijk om van af te komen. Ik heb het ook nooit geprobeerd....
En heb het niet gemist....
Hoe kon je hieraan denken en wie heeft je overgehaald en hoe is dat gelukt?
Dit is echt sirieus hoor!
Iemand van 18 weet heus wel wat hij doet hoor!
Ik heb ook wel eens geblowd, dat is gewoon legaal en niet gevaarlijk.
Ik ben ook niet verslaafd geraakt.
Dit gaat niet over harddrugs, dan was de vraag wel verwijderd.
Vraagsteller mag deze vraag stellen, dus niet zeuren!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.