Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe smaakt een sigaar?

Ik rook sigaretten en heb wel eens een sigaar gerookt maar dat was een goedkope lose voor een euro bij de sigarenboer Ik wil nu een wat duurdere kopen misschien rond de 4 sigaren voor 5 euro met een goeie smaak en goeie kwaliteit etc welke merk moet ik dan kopen en hoe smaken ze...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Probeer eens Coronas Sumatra van Vasco da Gama. Apart verpakt in een doosje van 5. Ca 5 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou eens de kleine corona van Balmoral kunnen proberen. Een korte dikke sigaar met een milde smaak. Prijs 10,70 euro voor een doosje van tien.
Bijna iedereen aan wie ik ze uitdeel vindt ze lekker. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verreweg de meeste genotmiddelen smaken stukken beter als je ze met mate gebruikt. Dat geldt ook voor rookwaar. Toen ik nog shag rookte vond ik een sigaar maar zozo smaken maar ik heb me een periode beperkt tot enkele sigaartjes per dag. Dan doe je het veel meer voor de smaak. Over het algemeen zijn duurdere sigaren meer van pure tabak gemaakt en smaken ze beter. Echter, smaken verschillen, dus je kunt het beste advies vragen aan je betere sigarenboer en op je gemak eens een aantal soorten proberen in een weekend of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing