Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een kant en klaar magnetron maaltijd opwarmen zonder verpakking ?

Normaal moet je er gaatjes in prikken en dan opwarmen, maar omdat ik net ziek ben geweest, wil ik de helft opwarmen op een bord en de andere helft pas morgen.. mijn vraag is of dat kan zonder dat ik nog zieker word zeg maar..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

natuurlijk kan dat, tenzij de houdbaarheid van het geheel vandaag afloopt (en dan denk ik nog niet dat je er ziek van wordt als je het in de koelkast bewaart tot morgen).

Gewoon een deel in een bord scheppen en opwarmen en de rest afdekken en in de koelkast bewaren
amigo
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het MOET zonder verpakking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkel probleem.
Haal eruit wat je nodig hebt.
Doe de rest weer in de koelkast,voor morgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan makkelijk in een magnetronschaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet ook vaak maar halve porties. Ik maak dan gewoon de verpakking open en doe de helft op een bord, wat afgedekt in de magnetron gaat. de rest gaat in een bakje in de koelkast. Werkt prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat kan, leg wel iets over het bord als je het opwarmt, anders heb je kans dat het wat uitdroogt, is niet schadelijk maar ook niet lekker
anneliez
14 jaar geleden
Dat kan je prima opwarmen in de magnetron.
Doe het eten in een magnetronbestendig bakje en doe er plastic folie overheen met een paar gaatjes erin.
Zorg wel dat het plastic niet in aanraking komt met het eten, want dat is (op de lange duur) niet erg gezond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing