Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je aziatische kruiden kopen in oostenrijk in de supermarkt?

Ik ga voor een lange periode naar Oostenrijk, nu houd ik zelf erg van aziatisch eten en vraag me af of je al die kruiden ook in Oostenrijk kan kopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

In de grotere supermarkten zullen ze wel te koop zijn. Mocht je echter voor langere tijd in een 'wintersportdorp' zitten, word het lastiger. Die supermarkten is minder voorraad en is het ook duurder.
Ligt er dus aan waar je zit. Je kan sowieso voor het begin wat kruiden meenemen, neemt toch niet veel ruimte in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel grote supermarkten hebben een redelijk aanbod aan aziatische spullen en in grote steden (helaas heeft Oostenrijk die niet veel) vind je soms ook een toko, maar het aanbod is minder dan hier.

Ik zou in jouw geval als het kan een familielid vragen om een pakketje kruiden op te sturen, maar sommige zaken zoals gekoelde bladeren van planten die je in Indische gerechten gebruikt, wordt lastig.
paulus811
14 jaar geleden
In Oostenrijk hebben ze ook de lidl. Echte aparte kruiden zullen ze niet hebben maar de standaard dingen als sweet chilisaus en ketjap etc is standaard assortiment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing