Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik imitatie (plastic) etenswaren?

Ivm studie. Denk aan plastic suikerklontjes, boontjes of aardappels.

Toegevoegd na 6 minuten:
Is voor semi professionele doeleinden. Specifiek; dietistenpraktijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb wel eens bij senox van die nep fruitschalen gezien waar van alles opligt

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb een webwinkel gevonden waar je decoratie etenswaren kan kopen
http://www.decowinkel.nl/
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je xenos ipv senox? + voor de link
rebecca
14 jaar geleden
ja, je hebt gelijk haha, vond het al zo vreemd staan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd link is uitgebreid

Andere antwoorden (8)

In de speelgoedwinkel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sligro, of andere winkel voor restaurants
handel in etalageartikelen
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Op de non-food afdeling van de grootste Zaanse grootgrutter (AH-xl)heb ik afgelopen zaterdag nog van zulk spul zien liggen.
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
Hallo Cassie,
Bij de Action hebben ze heel goedkoop en leuke plastic etenswaren zoals hamburgers/peen/aardappels etc.
En het ziet er mooi uit, me dochtertje speelt er winkeltje mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op lobbes.nl
Speelgoedhandel, bestel daar vaak speelgoed en kleine dingen. Ik weet zeker dat ze het daar hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens www.twinkelingen.nl/kidkraft-namaak-smulsnacks.html. Even bekeken, zag er goed uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt veel verwezen naar speelgoedzaken, maar daar heb ik nooit suikerklontjes of (herkenbare..) aardappels gezien. Verder is het speelgoed voeding ook bijna altijd behoorlijk afwijkend van de echte waren.
Zelf denk ik dat u bij een groothandel voor etalagemateriaal het verst kunt komen. Bij sommige restaurants of voedingswinkels etaleren ze dikwijls spullen die zo echt lijken, dat je er zo in zou bijten.
Ooit had ik zelf peren die qua structuur, kleur en vorm zo griezelig echt leken, dat zelfs mijn echtgenoot er per abuis nog wel eens zijn tanden in zette..
Dit waren neppers die ik in een kunsthandel had gekocht. Maar of je daar ooit suikerklontjes of aardappels vindt..?
Nog een tip: Als ik vroeger kerststukken maakte, gebruikte ik vaak pepers, appeltjes e.d. om kleur aan te brengen.
Ik prepareerde die handel met dikke lagen haarlak. Die spullen bleven ongelooflijk lang goed. Misschien is dat (voor sommige moeilijk verkrijgbare zaken) een tip? Of misschien bestaat er wel een betere, sterkere vernis om te prepareren.
Dan heb je het wel zeer levensecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.horeca-decoratie.com

Bijna alles wat je maar kunt verzinnen op voedselgebied hebben ze daar,maar of ze ook suikerklontjes hebben?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb even gekeken en ja hoor,suikerklontjes hebben ze ook.Je moet het gewoon even zelf typen,linksonder bij het vergrootglaasje en dan krijg je 3 dummies van suikerklontjes te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding