Zou jij kweekvlees eten?
Ik las op nu.nl dat mensen nu voor het eerst kweekvlees hebben kunnen proeven in Nederland, namelijk een worst van varkensvlees uit het laboratorium. Volgens ene topkok Ron Blaauw zou het geweldig zijn. Ik vind het nogal een vreemd idee, maar misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen? Zouden jullie het eten?
Voor mij persoonlijk hoeft het ook niet maar voor wie de smaak van vlees niet kan missen...
Mijn antwoord is ja, ik zal kweekvlees eten. Er hoeven geen dieren meer dood te gaan en een klein prikje merken ze nauwelijks
We kijken niet naar "de generaties die datgene doen" om te zien of iets pas is of een lange tijd gedaan wordt, maar naar "de generaties die datgene doen" tegenover ALLE generaties. We eten dus nog maar pas aardappelen.
Computers komen echt nog maar net kijken. "De jeugd denkt ook dat computers er al heel lang zijn net als alle ontwikkelingen op dat gebied."
Dat denken ze dus verkeerd. Ze kijken net als jij naar een hele beperkte range.
"We" Als in wij Europeanen.
Dat is relevant omdat het dus tinus punt aantoont. Maar goed je wil het niet snappen, dus je zal het snappen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.