Wat is de achterliggende visie van het nieuwe puntensysteem van WeigthWatchers?
ik ben bij WW maar kan helaas niet meer naar de bijeenkomsten gaan omdat ik dinsdag iets anders moet doen sinds september.
nu krijg ik wel mails (nieuwsbrief) en daar is sprake van een nieuw puntensysteem. wat knudde : ik moet nu alle boeken opnieuw kopen wil ik dit systeem volgen.
ik ben ook bij een forum en daar zijn er veel klachten over dit systeem.
ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik ben best tevreden over het oude systeem, ik val daar goed mee af. Als ik dat wil blijven volgen, moet ik echter WW de rug toekeren en het verder blijven doen volgens het oude systeem.
Aan de andere kant is me bekend dat er ondertussen ook weer nieuwe inzichten zijn in voeding, die wellicht verwerkt zijn in dit nieuwe systeem.
Zit dat achter het nieuwe puntensysteem van WW? En zo ja, welke zijn dat dan? Zo nee, wat zit er dan wel achter? (een antwoord als "ze willen meer winst maken" daar ben ik niet zoveel mee... dat weet ik ook wel, het is ook logisch het is een winstgevend bedrijf. Maar als ze winst maken zonder dat het ook iets oplevert voor de klanten zal dat van korte duur zijn. Vandaar behelst mijn vraag vooral de visie van waaruit men dit nieuwe puntensysteem is opgestart).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.