Welke kaas kun je het beste kiezen?
Ik wil sinds een tijdje weer kaas eten, dit heb ik vanwege een eetstoornis verleden uit mijn eetpatroon geschrapt. Maar nu wil ik het graag weer eten omdat ik het toch wel erg lekker vind.
Nu zijn er alleen zo veel verschillende soorten kaas. 10+/20+/30+/40+/48+, dat ik echt niet weet wat ik moet kiezen. De 10+/20+ kazen spreken mij het meest aan wat voedingswaarde betreft, maar zijn die ook het gezondste? Qua smaak zou ik eerder voor de 30+/48+ gaan, maar is dat te ongezond als je iedere dag daar een boterham mee eet?
30+ wordt trouwens al als vetarm gezien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaas Smaak is een manier waarop je lichaam laat zien wat het nodig heeft.
Hoewel je daar wel mee op moet passen, want zoetigheid is niet goed, maar dat vinden we zo lekker omdat dat in de natuur zeldzaam is.
Ik neem Milner 30+ die is ook echt lekker!
Toen ik was opgenomen moest ik van alles volvette produkten nemen om aan te komen,thuis stopte ik daar weer mee.
Ik heb 1x 10+ kaas van Slankie gekocht,gadver niet eten.
Gelukkig maar eigenlijk want je schiet er niks mee op,deze produkten zijn minder voedzaam en vullen minder.
Dan maar een paar calorieën meer,beter een stap vooruit dan weer 1 terug doen toch?;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.