Hoe komt het dat ik een extreem droge mond/keel en slijmophoping krijg wanneer ik 's avonds voor het slapengaan zuivelproducten eet of drink?
Om er achter te komen dat het probleem aan de zuivelproducten ligt heb ik 2x een test gedaan waarbij ik telkens een week lang 's avonds voor het slapengaan eerst 250 gram magere kwark gegeten heb en ik kreeg in die periode 's nachts en in de ochtend bij het opstaan een extreme droge mond/keel en verder behoorlijke slijmophopingen!
Vervolgens heb ik onlangs nogmaals een week lang geprobeerd en deze keer heb ik een halve liter magere melk gedronken in plaats van magere kwark en het resultaat was identiek hetzelfde! Extreem droge keel en slijmophopingen, ondanks dat ik 's nachts regelmatig enkele slokjes water dronk!
Mijn vraag is: hoe komt dat??? Ben ik allergisch aan melk of ligt het probleem aan de lactose die er in zit? Of wat is dat?
Bij het eten of drinken van plantaardige yoghurt of melk variaties heb ik dit niet :S
weet zo snel niet hoe het komt, maar beter dus niet vlak voor het slapen dat eten dus.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.