mijn zoon die een eetstoornis heeft wil ipv eten een week groenten en fruitsappen nemen, kan dat kwaad?
HIj wil dit in navolging van serious request..ik ben het er niet mee eens, huisarts is dicht, vervangende arts vindt het geen spoed dus ik krijg geen antwoord op mijn vragen. Ipv het gelijk verbieden (het is een puber en gaat dus uit zijn stekker bij het woord nee) wil ik graag weten hoeveel kwaad het kan of juist niet
Bovendien krijg je bij enkel uit 1 bepaalde klasse eten niet alle nodig vitamines enz. binnen. Bijvoorbeeld eiwitten, ijzers...
Vezels zou je als afvalstoffen kunnen zien, want je lichaam scheid deze weer uit. Of bedoel je wat anders?
Ik heb dit 2 maanden vol gehouden eigenlijk had ik opgenomen moeten worden in het ziekenhuis maar ik heb ook nog ziekenhuisangsten en liftangsten (ik overdrijf niet)
Ik heb 3x per week onder behandeling gezeten bij een psycholoog in 3 maanden was ik weer helemaal de oude gelukkig !!! Dus ik zou wel veel suikers proberen binnen te krijgen als ik hem was !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.