Gestopt met bijna elke dag Mac Donald te eten, maar val niet af. Hoe kan dit?
Ik at 3 jaar lang elke week 3 keer bij de Mac Donald of Burger king (hele menu). Daarnaast at ik op school nog 3 broodjes. 1 fruit en een koekje (bijv knopper of prins mini start). Toen kwam ik thuis en at ik ook wat mijn moeder had gekookt. Thuis eet ik veel rijst, aardappepls, vlees en groenten.
Nu eet ik sinds 4 maanden nog steeds heel gezond als eerst. Enige verandering is dat ik ben gestopt met elke week 3/4 keer een hele menu bij de Mac of Burger King te eten. Een zo een menu is minimaal 600 kcal. Tevens ben ik gestopt met elke dag 1 liter vruchtensap te drinken (taksi, appelsap, AA drank, cola). Vruchtensap heeft ook veel calorieen. Ik drink alleen water of ranja. Ben ook helemaal gestopt met de koekjes.
Ik eet/drink duidelijk veel minder calolrieen.
Ik ben niet echt op dieet maar ik heb alleen de onnodige ongezonde dingen aan de kant gezet. Maar ik ben in vier maanden maar 1 kilo afgevallen. Hoe kan dit? Moet mijn lichaam er aan wennen ofzo?
Privemailtjes met antwoorden zijn altijd welkom wanneer mijn vraag is gesloten.
Toegevoegd na 11 uur:
Ik eet mijn hele leven al veel aardappels en rijst.
Nu ben ik 1.74 en 65 kilo en 20 jaar
Toen ik 17 jaar was, ging ik nooit naar de Mac of de Burger King en toen woog ik 54 kilo en was 1.72. Ik weet dat ik sowieso heel wat kilos door de puberteit ben aangekomen, maar ik zou toch ook wat kilos van de fastfood aangekomen moeten zijn? En wat is aangekomen moet er toch ook weer af?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.