Is deze eiwitpoeder te gebruiken om de dagelijkse hoeveelheid die je nodig hebt binnen te krijgen? (zie foto)
Protiplus van Modifast.
Dus als je het niet(of niet genoeg)via je voeding binnen krijgt.
Is dat een goeie vervanging?
Ik heb het besteld en krijg het morgen,dan wil ik ermee beginnen.
Andere eiwitpoeders worden vooral gebruikt bij krachttraining en die zijn heel calorierijk,dat is voor mij echt teveel.
Ik mag zelf nog helemaal niks doen aan sport of fitness,dus zoiets extra's is voor mij een stapje vooruit.
Ik heb trouwens ook heel erg haaruitval gehad door eiwit en vitamine B tekort dus slecht kan het nooit zijn.
Vlees eet ik als vegetariër sowieso niet dus moet ik toch wel proberen een eiwitvervanger te vinden.
Poeders hoeven echt niet slecht te zijn hoor,veel sporters gebruiken het er ook bij.
Ik ben zelf tevreden over Royal Greens Whey, dat is puur eiwit zonder toevoegingen. Geen smaak, dus je kunt het overal door doen.
Maar ik had het al besteld en betaald en het is zonet bezorgd.
Het was €30 met verzendkosten dus het zou zonde zijn het niet te gebruiken.
Het kan nooit slecht zijn voor mij als ik zo in ieder geval dagelijks eiwitten binnen krijg lijkt me,ik hoop dat het voldoende is.
Hier zit ook geen smaak aan en het kan ook overal doorheen.
En hier zitten maar 46 calorieën(= 10 gram eiwit)in per portie,in die andere eiwitpoeders zit meer.
Dat is voor mij al een hele stap,maar ik denk wel een goeie.
Zoetstoffen gebruik ik toch wel en chemische toevoegingen en dat soort dingen zitten bijna overal in,als ik daar ook nog op moet gaan letten eet ik straks nog minder en dat wil ik zelf ook niet.
Er staan trouwens geen E-nummers op,dat miss valt het wel mee met die chemische toevoegingen Hoeveel gram eiwit zou ik nou per dag moeten nemen,weet jij dat?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.