wat kan ik doen om mezelf terug op de rails te krijgen ivm mijn dieet?
Ik ben zeven kilo vermagerd,was echt nodig. Ondertussen kan ik al in heel wat kledij, en iedereen looft en prijst me met mijn mooie figuur.
Maar nu gaat het mis. ik heb voortdurend honger, vooral naar zoet. Heb het een tijdje opgelost met warme appels maar ik kan eerlijk gezegd geen soep, rauwkost, slaatjes met magere dressing, knäckbröd, fruit, magere plattekaas etc. meer horen of zien. Ik heb zin in pannenkoeken, wafels, oliebollen, friet, mayonaise, kaas, gehaktballen en al wat nog zo bestaat en je lekker vet maakt.
Toch moet er nog 5 kilo af minimaal om weer helemaal op gewicht te zijn (ik heb wel geen overgewicht meer : weeg nu ongeveer 70 kg, voordien 77 kg en moet naar 65 max).
Wat kan ik best doen om dit aan te pakken zodat ik weer zin krijg in "mager en gezond" ?
Toegevoegd na 48 seconden:
het bijzondere is dat in onze weightwatchersgroep heel veel deelnemers waren bijgekomen, en de collega waar ik mee ga klaagt ook van extreme honger en zin in lekkers
wat eet je precies op een dag? Meer gezonde vetten (kokosolie, olijfolie, avocado, noten etc) en eiwitten toevoegen kan helpen.
Qua voedingswaarde vallen ze ook best tegen, vind je het gek dat je dan honger hebt.
Ook pannekoeken.
Mijn zus is 30 kg. afgevallen.
En die doet af en toe gewoon mee met een frietje en een wijntje.
En dan gaat ze weer terug naar het punten tellen......
Probeer een jaar gewoon te eten en te sporten en het Zelfde gewicht te behouden.
En na dat jaar kan je weer verder proberen af te vallen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.