Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een boekje met een overzicht van de pro-points (weightwatchers) van zoveel mogelijk voedingswaren?

ik heb van mijn dochter een resem boekjes overgekocht van de periode waarin ze bij de weight watchers was. Wat ik echter nog niet heb is een boekje waarin (bv. een alfabetisch) overzicht staat van de propoints per voedingsmiddel. wel een klein boekje maar daar staat bijlange niet alles in.
bestaat er zo een boekje met een overzicht? on line vind ik het in ieder geval niet, maar misschien lukt het wel als ik een naam zou hebben. als dat bestaat, is dat dan bij de weight watchers te verkrijgen of ook elders (er zijn immers heel wat weight watchers voedingsproducten die je nu gewoon de in de supermarkt vindt, dus wie weet ook boeken?)

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

De boodschappengids, die jij bedoelt, is alleen op de cursusbijeenkomsten te koop. Wel kun je hem online kopen als onderdeel van het ProPoints-pakket. Maar dan krijg je de hele cursus er dus bij.
12 jaar geleden
Op deze site staat dit wel vermeld: http://www.dieetschema.nu

Ik heb het boek zelf niet gedownload, dus ik weet zelf niet of het er precies zo in staat als jij zoekt.
Ik heb er wel heel veel goede verhalen over gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing