Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil het Cambridge dieet gaan doen maar zonder consulent. Waar kan ik de Cambridge Dieet shakes, repen en soep bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Mijn mening over dit type wan-dieten heb ik al in een reactie meegedeeld, maar als antwoord op je vraag : Cambridge-producten zijn alleen via een consulente te bestellen, en niet in de vrije verkoop. Gelukkig maar, want leven op 500 calorieën per dag is voor NIEMAND gezond, tenzij je tegen de 250 kilo weegt en voor een operatie in moordtempo moet afvallen.

Het KAN dus niet zonder consulent. Daar zit blijkbaar ook een groot deel van de winst : de enige reden van bestaan van dit type bedrijven. Ze hebben niet het beste voor met jou en jouw gezondheid, maar met hun eigen portemonnee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk:

"Cambridge Weight Plan is een (Very) Low Calorie Diet ((V)LCD), wetenschappelijk getest en medisch verantwoord. De consulent ziet toe op een juist en verantwoord gebruik. Het is onderdeel van de zorgvuldigheidsprocedure van Cambridge Weight Plan Benelux BV dat het dieet niet online of in de vrije verkoop wordt aanbiedt. Begeleiding door een consulent is absoluut noodzakelijk voor de juiste voorlichting en ondersteuning."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NERGENS!!, het gaat alleen om geld, je word zeer slecht begeleid! maar alleen dan kan het gehaald worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing