Hoe kan het komen dat ik zoveel honger heb?
Als ik s'morgens ga ontbijten eet ik soms wel meer dan 13 boterhammen zonder het gevoel dat ik veel gegeten heb. Ik heb dit bij elk beleg; jam, nutella, hagelslag, kaas etc. Ik gebruik dexamfetamine dat ervoor zorgt dat ik tijdelijk geen honger heb. Als ik op school zit en de medicijnen zijn uitgewerkt (rond 12 uur) krijg ik enorm veel honger en krijg ik steken en kramp in mijn maag. Deze kramp krijg ik alleen als ik erg veel honger heb en het gaat pas weg als ik flink wat heb gegeten dus ik gooi snel 6 boterhammen die ik heb meegenomen achterover waarna ik nogsteeds enorm veel honger heb en vaak ongecontroleerd erg veel eten ga kopen bij de kantine. Als ik thuis kom van school heb ik meestal ook deze steken in mijn maag en veel honger dus meestal eet ik een wafel, een stuk of 4 boterhammen, wat kwark/yughurt en een blikje energy. Dan gaan we avondeten. Na het avondeten heb ik bijna altijd nog steeds honger. Als ik zo veel heb gegeten dat ik toch vol zit heb ik meestal na 5 minuten weer honger. Dus ik eet dan nog wel eens wat.
S'avonds ga ik meestal zo'n 3.5 uur sporten (bmxen) en als ik thuiskom heb ik (jaja nu gaat het komen) weer erg veel honger. Meestal eet ik dan nog een schaal yughurt/kwark of wat boterhammen.
Hoe kan dit komen? Mijn conditie is perfect, ik drink genoeg (water) en ik ben helemaal niet dik maar erg gespierd (zeggen andere mensen ook). Wat kan dit zijn?
Ik heb er ook veel last vab dat Als ik s'avonds met een lege maag naar bed ga, ik heel slecht kan slapen.
Ik zie vooral heel erg veel brood, eet je ook wel wat anders?
En eet je wel rustig en bewust? of gaan die boterhammen heel snel naar binnen zonder dat je het echt door hebt. Heb je al eens geprobeerd om in plaats van brood iets anders te eten? Wat misschien meer vult.
Maar desalniettemin dat zijn woeste maaltijden die jij naar binnen werkt!
De laatste tijd eet ik eigenlijk alleen maar speltbrood (mijn moeder heeft nu alle (eet)gewoontes we ik gewoonlijk had weer veranderd dat we alleen speltbrood eten en een andere soorten brood en nog meer allemaal troep en neppe peperdure medicijnen omdat ze denkt dat het gezond is en dan moet ik het verplicht nemen en een maand later ziet ze op internet dat die troep kankerverwekkend is -_-) maar ik merk ook dat als ik eens volkoren of dat hele bruine brood (ben de naam vergeten) eet, het nog steeds hetzelfde is. Ik eet wel wat fruit, niet veel maar wel wat.
Dat is wel veel, en daar komt het beleg ook nog eens bij. Ik las dat je verder weinig poept, maar wel zeer veel moet plassen. Dit alles bij elkaar vind ik zelf toch wel een reden om eens naar de huisarts te gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.