mijn gewicht blijft ondanks dieet "steken" op 71 kg. : wat kan ik doen om terug af te vallen?
1.5mnd alli gebruikt om net door te komen.
mijn lengte : 173 cm, startgewicht 78 kg. streefgewicht 65 kg. zoveel woog ik vorig jaar nl nog!
Mn dieet : vetarm eten, suiker vermijden, veel groenten (dus niks speciaals qua dieet) en vooral veel minder dan voorheen (ik at écht teveel de laatste tijd omwille van verschillende factoren).
Wat eet je nu precies op een dag? Het kan zijn dat je te weinig eet, of dat je nu precies genoeg eet voor je huidige gewicht. Wat doe je verder aan sporten? Vetarm eten is niet per se nodig, er zijn ook veel gezonde vetten. Het zijn eigenlijk alleen de geharde vetten en verzadigde vetten die je moet vermijden.
Suiker vermijden en veel groente is super!
Eet je wel genoeg koolhydraten in de vorm van volkoren producten? En genoeg eiwitten?
En stoppen met frisdrank en vruchtensap is ook een goed idee, als je dat nog niet had gedaan.
frisdrank en consoorten drink ik nooit, de laatste tijd wel af en toe es cola light als ik mn suikerbehoefte wil onderdukken (ik bedoel : 1 of 2 keer per week een glas of zoiets, dus zeker niet dagelijks).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.