Ik snoep niet eet alleen normaal ontbijt lunch diner en ik sport is dat gezonde manier van afvallen? Of heb ik nog iets extra's nodig erbij?
Ik ben 22 jaar weeg 87 kilo met lengte van 1.86. Ik zelf vind dat ik aantal kilootjes teveel weg want als jongen lovehandles hebben kan gewoon niet. Haha.. Maarja ik ben nu 2 weken bezig om af te vallen door niet te snoepen 3x normaal te eten(ochtend middag avond)! Als ontbijt eet ik stevige meergranen brood met smeerpaté zowel als in de lunch ochtend 2 plakken lunch 1. En avond kip met aardappel en salade of tonijnsalade met tonijn uit water bijv. Voorderest sport ik elke keer al wordt ik wakker doe ik cardio training loop ik een half uur op weg naar werk toe en drink ik alleen water. Mijn vraag luidt dus als volgt is dit een gezonde manier om af te vallen?
Dankjewel alvast.
Aleks,
Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben nu trouwens bezig maar van 1 juli t/m 15 juli ga ik met kennis naar italie. We hebben daar prive zwembad mijn vraag komt er nog bij als ik wil blijven afvallen op deze manier en ik zou er nog bij zwemmen ook zou ik dan nog iets van pizza kunnen eten of is dat te ongezond?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.