Mijn dochtertje van bijna 9 maanden heeft (met name) 's nachts erge buikkramp. Wat kan de reden zijn?
Overdag slaapt ze ook erg weinig. Als we haar in bed leggen, is ze meestal erg snel wakker en heeft ze ook kramp. Als we haar in de maxi-cosi leggen, slaapt ze direct en dan wel een uurtje. Ze is wel bekend met reflux, maar ze spuugt sinds 2 maanden nauwelijks meer. Dus ik denk dat dat niet meer speelt. Ze heeft wel eigenlijk constant last van een verstopte neus. Verder us het wel echt een heel vrolijk meisje en ze groeit goed.
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ga morgen naar de huisarts, maar die zit er nog wel eens naast met babyverzorging. Dus ik ben benieuwd naar de kennis van ouders.
Toegevoegd na 39 minuten:
Ze krijgt flesvoeding Nutrilon standaard 2. Ze eet fruit, groente, vlees/vis/vega, brood met beleg. Hebben één fles melk laten vallen; ze krijgt s ochtends pap, 's middags melk en voor het slapen nog melk. Overdag nog wat diksap, thee of water.
Toegevoegd na 6 dagen:
We zijn sinds paar dagen weer begonnen met maagzuurremmer en nu is ze s nachts wel rustiger, maar ze wordt zo vaak wakker!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.