Wat is nou eigenlijk normaal eten...?
Je hoort vaak dat mensen na een dieet zeggen, als ik weer normaal ga eten, kom ik weer aan..... ze bedoelen daar vaak mee dat ze teruggrijpen op het patroon van voor het dieet.
Nu is voor mij normaal eten, 2 stuks fruit, een berg groente, stukje mager vlees, en voor de rest bruin brood met mager beleg, weinig aardappelen of rijst (of iets dergelijks) maar de ander bestaat dat weer uit patat, frikadellen en ander fastfood.
Ik blijf keurig op gewicht, 68 kilo bij een lengte van 1,76.
Zij zuchten en steunen, en roepen nooit meer normaal te kunnen eten..... Maar wat is normaal....
Ze roepen dan ook nog, ja maar jij hebt makkelijk praten, duh....
Hoe peuter je zo iemand aan het verstand dat hun normale voeding toch echt afwijkt, en wat is nou eigelijk echt normaal.
Toegevoegd na 4 minuten:
Ook interessant om te weten, hoeveel gram koolhydraten en eiwitten nou werkelijk acceptabel is, naar mijn mening gebruiken we zo veel, te veel
Je bent in feite altijd op dieet.
Geen kritiek hoor,ik eet nog minder.
Ik denk dat veel mensen zullen zeggen dat jij ook niet 'normaal' eet en best eens een patatje ofzo mag.
Je hebt wel een goed gewicht voor je lengte.
Maar ik snap wel wat je bedoelt,een vriendin van mij is constant aan het snoepen en snacken en klaagt dan dat ze te dik is.
Terwijl ze zelf witbrood, krentenbollen en snoep bij de vleet eten..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.