Zijn voedingssupplementen gevaarlijk?
Ik heb een ernstig tekort aan magnesium, ik voldoe aan bijna alle symptomen die daarbij horen, van een trillend ooglid en slapeloosheid tot prikkelbaarheid en depressies. Juist het voedsel dat veel magnesium bevat lust ik niet. Ik drink 4 glazen melk per dag, daar zit veel calcium in dus het magnesium neemt daarbij alleen maar meer af.
Ook heb ik een ernstig vitemine D tekort, en wel 87% onder de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Ik ben blank, gebruik nooit boter want dat lust ik niet en vette vis eet ik nooit want ook dat vind ik stiekem niet echt lekker.
Nou wil ik wel die dingen aanvullen maar ik ben zo bang dat mijn lichaam daar niet tegen kan. Het is toch iets onnatuurlijks, ik heb het nog nooit gebruikt. Ineens zoveel vitamine en mineralen of zo, ik weet het niet. Straks ga ik dood aan een hartaanval. Het zijn toch pillen, dan denk ik gelijk aan drugs.
Wat zijn de gevaren van voedingssupplementen?
B. Drugs zijn totaal anders dan voedingssupplenten.
C. Een hartaanval van magnesium slaat helemaal nergens op.
Ga naar de huisarts, die kan je ook het verschil uitleggen tussen drugs en een vitamine pil. Want die hebben werkelijk niets met elkaar te maken.
"want da lus ik nie". Volgens mij heb jij vooral erg veel last van
aandoeningen aan je hypochonder.
"want da lus ik nie Volgens mij heb jij vooral erg veel last van
aandoeningen aan je hypochonder."""" Je verwijt iemand die zelf een diagnose stelt. Maar vervolgens kan je het niet laten om diezelfde persoon de diagnose 'Hypochondrie" te geven aan de hand wat ie vertelt? Beetje raar nietwaar??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.