Wanneer is het beste moment om een eiwit shake te drinken?
Ik ben een jongen van 21 jaar en vind mezelf een beetje aan de dunne kant, ik ben 1,89m lang en weeg rond de 66 kilo! ik zou graag een kilo of 10 willen aankomen!
Ik train dagelijks thuis en neem elke middag een eiwitten shake!
Ik heb gelezen dat als je de shake voor het trainen drinkt, dat je dan veel vet verbrand! En dat wil ik dus juist niet! Of word het vet dan omgezet in spieren?
En andere tips om effectief aan te komen zijn ook welkom.
mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit:
In de ochtend vind ik het moeilijk om iets te eten, maar eet wel altijd iets voordat ik de deur uit ga! In de middag verschild het best erg! Soms alleen een tussendoortje en anders een broodje gezond of broodje kroket enz. Als ik thuis kom eet ik vaak een stuk fruit en een shake, of we moeten al bijna gaan avond eten, dan sla ik dat over! Met avond eten eet ik altijd een flink bord weg, en schep eigenlijk altijd wel voor een tweede keer op! En in de avond krijg ik weer veel trek en dan maak ik een broodje of pak ik chips ofzo! En kwa trainen ben ik bezig met halsters, ik doe pushups en verschillende buikspier oeffeningen! Ik hou me eerlijk gezegt nog niet vast aan een schema! Ik ben nog een beetje aan het experimenteren wat voor mij het beste werk
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.