Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Een platte buik kan je nooit stimuleren met voedsel! Bovendien zit er in pindakaas veel oliën die je platte buik niet ten goede komen. Eieren hebben veel eiwitten maar die dragen niet bij tot een platte buik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is onzin. Er is geen enkel eten waar je een strakke buik van krijgt. Je zult toch echt moeten sporten.
Ritsuka
13 jaar geleden
Bij mij wel.
Althans mijn buikvet is verdwenen. Ik ontbijt met fruit, als lunch een sandwich pindakaas en savonds een ombelet met twee eieren en volkoren brood. Ik ben ongeveer 10 kilo en al mn buikvet kwijtgeraakt. Om mn platte buik ook hard te krijgen doe ik nu sit ups. Ik zie zelfs een begin van een sixpack verschijnen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou lijkt me niet als je ziet hoeveel calorien er een snee brood met dun gesmeerde pindakaas (80) zitten en je ook nog geen eens bewegen? Niet echt bevordelijk voor een platte buik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er is geen enkel voedingsmiddel waarmee je lokaal vet verliest. Wel helpen zowel pindakaas als eieren veel beter om je honger te stillen waardoor je minder de neiging hebt om door te gaan met innemen dan bij zoet broodbeleg (=snoep) of andere lege calorieën, zoals chips, frisdrank en vruchtensap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing