Hoeveel val je ongeveer af per maand als je gezond eet, maar geen sport doet(uitleg noodzakelijk te lezen!)??
Wat feitjes:
Geen sport of extra beweging, enige beweging is huishouden (ene dag matig, andere dag intensief)
Begin gewicht circa: 75 kg.
Hierbij eet je gezond en weinig.
Ongeveer dit:
Ontbijt:
1 cracker met halva jam
Lunch:
2 crackers met halva jam
Avondeten:
circa 2 grote eetlepels groenten
1 stuk mager vlees
bakje magere yoghurt
geen tussendoortjes.
Dranken: thee en water.
Vraag is dus, als je dit doet, hoeveel kg val je dan circa per maand af???
Toegevoegd na 8 minuten:
Ik vraag geen mening (dus niet zoals: is te weinig, je gaat zo dood, etc etc etc) ik vraag feiten, hoeveel val je af als je dit doet.
7K
7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dit doet val je flauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verklaring?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij ´intensief het huishouden doet´ kun je echt niet leven op 3 crackertjes, een stukje mager vlees en twee happen groente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bliets, dat is geen verklaring. Hoe weet je dit zo zeker. En intensief huishouden is zoals bij vele huishoudens gemiddeld 1x per week.
Ik weet dat het weinig is, ik vraag mij af als je dit doet, hoeveel je dan afvalt (aangezien je vrij weinig beweegt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet lang vol te houden en als je daarna wat gaat "snoepen" kom je sneller aan jojo effect zou deze "dieet" niet aanraden. Ontbijt en lunch zouden wat meer kunnen zijn dan is het makkelijker vol te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dutch, je valt toch af? Of het nou verhongeren is of niet..Ik vraag hoeveel je af valt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mis hier wel meer dan aardappelen of rijst, dit is pure verhongering. Je mist essentiële producten in je eten, zoals vet: vet is een heel belangrijk onderdeel in je voeding. Zo'n dieet komt je gezondheid niet ten goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees toevoeging. Deze reacties hebben geen nut aangezien ik gewoon op feiten wil afgaan. Het heeft verder nergens mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn feiten, geen meningen. Een feitelijke beantwoording van je vraag moet je zoeken in 'antwoorden', niet in 'reacties'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen feit dat je dan flauwvalt, zonder dat je daar feiten bij geeft. Wel een feitje is dat er meiden zijn die een klein crackertje zonder iets nemen, wanneer hun maag knort, en verder nooit. Die vallen pas flauw na een aantal dagen. Kom met feiten, niet met meningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad geen feit, daar doelde ik ook niet op. Dat het ongezond is om zo weinig te eten en dat je essentiele producten mist in je voeding, dat is wel een feit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon gezond eet zou je per maand 1 kilo kunnen afvallen maar met deze dieet denk ik dat je ongeveer 6 kilo per maand afvalt. Aangezien ik 4 kilo in 18 dagen ben kwijtgeraakt na een vakantie in Egypte eten daar was niet zo "lekker"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MISSCHIEN DUIDELIJKER:
IK WIL FEITEN
IK EET ZO NIET
DIT IS EEN WETENSCHAPPELIJKE VRAAG
ZO WIL IK NIET ETEN
ETC
ETC
ETC Leeeeeeeeeeeeeeeeeeees voor je reageert !!!! Het is NIET MIJN voeding..
IK EET ZO NIET
DIT IS EEN WETENSCHAPPELIJKE VRAAG
ZO WIL IK NIET ETEN
ETC
ETC
ETC Leeeeeeeeeeeeeeeeeeees voor je reageert !!!! Het is NIET MIJN voeding..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij vraagt dit niet zo specifiek als je dit niet hebt overwogen. Bovendien ben ik van mening dat dit waardevolle toevoegingen zijn, misschien niet specifiek voor jou, maar gewoon in z'n algemeenheid. De site is dan ook bedoeld als kennisvermeerderend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik overweeg dit niet, ik vraag me het af, aangezien het systeem werkt: meer kcal verbranden dan innemen. Vraag ik me af, we zeggen wel steeds: meer verbranden dan dat je in neemt, maar kun je ook minder innemen dan dat je verbrand? Waarom zou ik het overwegen? Niet.
Waarom ik het vraag?
Kennisvermeerdering.
Ik wil meer weten of dat systeem. Simpel.
Waarom ik het vraag?
Kennisvermeerdering.
Ik wil meer weten of dat systeem. Simpel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik de vraagstelling toch hoogst opmerkelijk. Waarom zo uitgebreid als het puur als voorbeeld is bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je anders reacties krijgt als:
Ligt aan wat je eet, hoeveel je eet, wanneer je eet, wat het begin gewicht is. Ook ik lees andere vragen voor ik een vraag stel..Daarom zo uitgebreid.
Ligt aan wat je eet, hoeveel je eet, wanneer je eet, wat het begin gewicht is. Ook ik lees andere vragen voor ik een vraag stel..Daarom zo uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minQkel, maar dan zou toch dat vet opslag verhaal van de antwoorden moeten gebeuren? Of, bij veel beweging niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bliets: Als ik kon gaf ik je een + voor je opmerking over dat de reacties niet alleen voor Ytje bedoeld zijn. Inderdaad lezen hier heel veel pubermeisjes en jonge vrouwen mee, die hier echt de fout mee zouden kunnen ingaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch ligt er een overweging aan ten grondslag. Immers: als men zou antwoorden dat het perfect zou werken zou je zeker een poging wagen. Anyway, ik vind het wel weer genoeg discussie om niks. Ik hoop dat je nog waardevolle antwoorden krijgt, al denk ik dat met het antwoord van platje alles gezegd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik te zwaar zou zijn, niet samenwoon met iemand die ook wil eten en schijt heb aan mijn gezondheid, ja tuurlijk, waarom niet..maar ik vraag het me (nogmaals..) af.
Platje zijn antwoord is inderdaad goed, ik snap het systeem nu wel wat beter.
Platje zijn antwoord is inderdaad goed, ik snap het systeem nu wel wat beter.
Ritsuka
13 jaar geleden
wat beter werkt om af te vallen is niet om ineens heel weinig te eten, maar te kijken wat je precies binnenkrijgt op een dag en daar dingen aanpassen.
Eet je elke dag om 3 uur een koekje? vervang dat dan eens door een stuk fruit.
2 scheppen suiker in de thee? bouw het af naar 1 en daarna 0.
Ga je 1x in de week boodschappen doen met de auto? probeer eens om het 2x in de week op de fiets te doen.
2 scheppen suiker in de thee? bouw het af naar 1 en daarna 0.
Ga je 1x in de week boodschappen doen met de auto? probeer eens om het 2x in de week op de fiets te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, maar het gaat hier niet om ''het gezonde afvallen''..
Ritsuka
13 jaar geleden
ok, maar ik ga geen tips geven over ongezond afvallen, op internet zijn al genoeg dingen te vinden over rare afvalmethodes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag toch ook geen tips :p ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dat begrijp ik. Mijn vraag is al beantwoord en ga het ook sluiten. Toch bedankt voor je toevoegingen, ik begrijp het nu.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.