streng dieet gevolgt en fitness 3 x per week zeer intensief maar moet nog steeds heel streng dieet volgen om op gewicht te blijven.. Hoe komt dit?
Hallo, ik ben sinds begin maart tot begin nov dit jaar 40 kilo kwijt geraakt ik ben een Jongen van 22 jaar ik woog van de week 68. kilo en ben in 1 dag tijd zo 2 kilo aangekomen nogal heel overdreven.. aangezien ik op de zaterdag alleen een patatje en 3 frikandellen gegeten had, ik sport maandag, woensdag & vrijdag zeer intensief maar blijkbaar is dit nog steeds niet voldoende een dag minder doen om uit terusten.. wat ik voormezelf ook verplicht ben kom ik altijd sowieso 2 tot 400 gram aan. ik eet 1200 cal per dag en fitnis voor mij idee eigenlijk te insief ervoor ik wil graag 68kilo zijn en geen 70kilo en ik hoor nu wel op het punt te zitten iets meer calorieen aankunnen zeker 1600cal om op dat gewicht te blijven maar blijkbaar is dit niet mogelijk.. en heb ik teveel aanleg... ik ben het nu eigenlijk zo zat dat ik anders besluit om als konijn verder te leven en intensief te sporten ik weet dat dit geen gezonde leef stijl is.. maar ik ben er wel klaar mee heb de volkoren spaghetti 2 maaltijd weg gegooid je word zelfs daar Dik van alles tegenwoordig. ik was van de maaltijd salades af ik haal die maar weer... heeft iemand tips waardoor ik wel op 68kilo blijf staan ik ben een jongen van 178lang en opzich is dat een mooi gewicht ik wil geen 70kilo wegen. en ik zal alles eraan doen om 68 te kunnen blijven desnoods word ik heel gestoord. ik ben het wel beu. ik snap niet waarom het zo moeilijk is. ben er kortom erg geobsedeerd nu door geworden en gestrest. HELP ME AUB
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.