Hallo. Ik ben van plan te beginnen met een appelazijn kuur om wat af te vallen. ik mag absoluut geen alcohol!!! zit er alcohol in appelazijn?? bvd.
alcohol is levensbedreigend voor mij dus alsjeblieft een serieuze antwoord.
4.1K
4.1K keer bekeken
Amadea
13 jaar geleden
Het lijkt mij nuttiger om wat af te vallen door meer te bewegen en niet meer te eten dan je lichaam nodig heeft. Appelazijn doet niks...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je komt er dubbel en dwars weer van aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou toch op met al die middeltjes en pilletjes. Gewoon gezond eten en bewegen. Dat is het ENIGE dat echt helpt.
Pas je levensstijl aan!
Pas je levensstijl aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het voor jou levensbedreigend is,moet je zoiets met je behandelende arts bespreken,niet hier.op deze wijze ga je er zelf niet serieus mee om,iets wat je van ons wel vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nico ik vraag toch alleen serieuze antwoorden?
dus lijkt mij geen proleem toch?
dus lijkt mij geen proleem toch?
amigo
13 jaar geleden
Als het levensbedreigend is zou ik toch niet geheel vertrouwen op die goudeerlijk (ahum) complete onbekende die hier zegt dat jij dit rustig kunt nemen
Vraag dat dan liever aan iemand met bewezen verstand van zaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo, ik ga dit uiteraard ook nog verder onderzoeken hoor, maar alles wat ik nu (denk) weet is meegenomen, dank voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat niko en amigo bedoelen is dat je juist éérst naar iemand moet gaan die er verstand van heeft. Jij redeneert andersom.
Als jij een examen wiskunde moet maken en je snapt integralen niet, dan ga je toch ook niet eerst naar je nichtje van 4 om te vragen wat zij er van weet, want alles wat je van haar hoort is mooi meegenomen? De kans is namelijk groot dat ze er geen verstand van heeft en dus verkeerde dingen zegt. Hetzelfde geldt voor de mensen op GV.
Als jij een examen wiskunde moet maken en je snapt integralen niet, dan ga je toch ook niet eerst naar je nichtje van 4 om te vragen wat zij er van weet, want alles wat je van haar hoort is mooi meegenomen? De kans is namelijk groot dat ze er geen verstand van heeft en dus verkeerde dingen zegt. Hetzelfde geldt voor de mensen op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik blijf 100 procent bij mijn antwoord.
amigo
13 jaar geleden
ik ook. maar je neemt het gelukkig wel serieus.
Weet je als wij hier allemaal roepen dat je het NIET moet doen is het simpel, als je naar ons luistert gebeurt er niks slechts
Maar als er veel mensen roepen dat het wel kan en je gaat het dan toch maar proberen, daar ging het me om
En PS ik moet/wil ook wat afvallen maar ik neem GEEN pillen meer heb ik me voorgenomen. elk pondje gaat door het mondje is helaas echt waar, gewoon streng zijn voor jezelf EN uitzoeken waar jij van aankomt (ik heb nu de kaas afgezworen, boeoeoeoe, maar het helpt wel)
EN je leert gelijk gezonder eten
succes
succes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.