Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand afvallen met 5 dagen gewoon gezond eten ,en 2 dagen alleen maar fruit en groenten ?

Toegevoegd na 6 dagen:
Met gewoon gezond eten is nog niemand afgevallen ,want je kan met gezond eten ook te veel calorieen binnenkrijgen . Ik heb een verbruik van 2000 kal ,en als ik dat opeet kom ik niet bij of val ik niet af ,maar eet ik daar nog dagelijks een appel en een peer bij ,dan zal ik op termijn bijkomen . Vandaar de vraag om die 2 fruitdagen in te lassen ,maar ik zou evengoed 2 eiwitdagen kunnen inlassen ,en bij het ene zowel als het andere ,zal ik gezond blijven want als je 5 dagen gevarieerd en afwisselend eet heb je geen tekorten ,je zou zelfs zonder schade 2 vastendagen kunnen inlassen ,met alleen maar water en koffie drinken in voldoende mate ! dus begrijp ik de antwoorden tot nu toe niet ,ze waren geen antwoord op de vraag !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Je valt af als je minder calorieen nuttigt dan dat je verbrandt. Op welke manier je dit doet, doet er verder niet toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel, mits je je groentes en fruit zorgvuldig uitzoekt. Verstandig is het niet.
Beter is het om 7 dagen per week gezond te eten en flink te bewegen, dan krijg je èn alle voedingsstoffen binnen die je nodig hebt, je zet je lijf niet in de noodstand waardoor alles dat je eet zeer effectief gebruikt wordt en je valt toch af als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing