Willen afvallen, maar juist aankomen. Wat te doen?
Ik zou graag een advies willen. Ik ben namelijk aan het afvallen, en hierbij loop ik 4 á 5 keer per week hard, en wandel ik ook vaak. En ik wil afvallen in kilo's alleen ik kom juist aan. En nu weet ik wel dat spieren zwaarder wegen, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wél in gewicht afval? Mijn voedselinname is al gezond, en niet erg veel, dus hier valt niet zoveel in te veranderen.
Toegevoegd na 5 dagen:
Extra info voor een beter advies: ik ben 19 jaar, het aantal km dat ik loop verschilt tussen de 6 en 15 km.
Verder weeg ik 45 kilo en ben ik 1.70.
Mijn voedselinname is elke dag bijna hetzelfde, en hiermee ben ik al meer aan het variëren. Vandaag bestond het uit:
ontbijt: 30 gram muesli, halfvolle melk
lunch: 1 boterham kipfilet, 1 cracker jam
avond: stuk vlees, veel groente
Hopelijk heeft iemand een goed advies.
Met alleen gezonde voedingsmiddelen kun je wel een gezond dieet samenstellen, maar dat moet dan ook wel minimaal 1800-2000 calorieën bevatten, anders is er NIKS gezonds aan.
Niet meer afvallen hoor?
Ik heb door de gevolgen van mijn eetstoornis al een hartstilstand gehad!En nog veel meer ellende...
Je zegt dat je ondergewicht hebt en toch meer wilt afvallen.Dus..
Je weet het zelf wel.
Ik heb uiteindelijk ook hulp geaccepteerd.
De artsen zeiden dat de keus 'leven of(een vroegtijdige) dood was.Echt!
Niet zo door gaan hoor!
Hoeveel weeg je?
Hoelang ben je?
Hoelang loop je hard per keer? Vertel is wat meer over je voedinginname. Daar zit vast toch iets verkeerd. Als je je vraagt bewerkt en de bovenstaande informatie plaatst dan kunnen mensen je pas echt goed helpen. Het is nu gissen omdat ze jouw voedingspatroon en bewegingspatroon niet goed genoeg kunnen beoordelen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.