wat kan je doen om geen dorst te krijgen tijdens ramadan
Want als je dorst hebt kan je niet meteen water drinken dat overtreed je de 'regels' van ramadan
Tja stel je voor dat je een hoop + jes krijgt....voor het beste antwoord. Tja ik weet ook wel dat het antwoord simpel is , maar de UITVOERING (hoe gek ook) niet. Ben benieuwd naar de acties van een vraagsteller die straks komt met, hoe kan ik toch bruin worden onder een Burka. Feit is dat dit geloof een aantal onaangename consequenties met zich meebrengt. Dus if you cant handle it.....Deal with it.
Dat word wel door links voor je gedaan.
Dat de vraagsteller niets heeft aan mijn antwoord geloof ik best. En wil ook nog toegeven dat het 2e gedeelte van mijn antwoord ook niet waardevol is. Waar ik me aan stoor is dat de vraag gesteld is zonder dat uberhaupt het woord moslim of islamiet er in voor komt. Wat voor mij het antwoord dus erg simpel maakt.
(en kloppend ) En mijn mond gesnoerd word ! Want zover ik weet mag je als niet islamiet/moslim gewoon drinken in Nederland. Snap je? Al ken ik over dat laatste inmiddels ook al wat trieste anekdotes oprakelen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.