Hoe krijgt men zichzelf zover om die knop om te zetten naar een gezonder leven?
Ik wil echt heel graag afvallen, maar ik kan al dat snoep nooit en te nimmer nooit laten liggen en, doordat ik altijd zo doodmoe ben, heb ik nou ook niet echt zin, noch t geld om te sporten.
Dit, is nog maar een simpel geval. Op tv zie je heel vaak dat mensen die het vele malen erger hebben, toch op de ene dag zich half dood eten uit wanhoop en de andere dag ineens heel gezond zijn en dit ook blijven. Hoe kan dat?
Er gaat toch meer achter dan 1 nacht slapen? Of duizend keer gezeik tegen je kop krijgen? Of geen last meer hebben van medisch gezeik?
Althans, hier, werkt echt compleet niks. Ik zeg bijvoorbeeld nu: Ik ga morgen gezond doen en houd me aan het dieet van de dietiste. Maar voor het uberhoud vanavond 9 uur is, zit ik alweer snoep te graaien.
Hoe kan iemand toch van de ene dag zo extreem veranderen na zoveel jaar (voor mij al 20)?
Psycholoog, dietiste, dokter...Alle hulp die je als een niet tv gast kan krijgen heb ik al. Maar, het wilt me gewoon niet lukken die knop om te zetten. Terwijl hun, de ene dag bijna ontploffen en de volgende dag, ineens perfect leven:S
War verhaal, maar in 1500 tekens is t lastig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.