Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (11)

Niks, als het echt te ergwordt moet je naar de dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook! Misschien werkt je schildklier te snel? Als je t echt vervelend kan je idd t beste naar de dokter gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je denkt dat je genoeg eet om wat aan te komen maar dit niet helpt, kun je het beste even naar de dokter gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien werkt je schildklier te snel.Maar om daar achter te komen moet je je toch naar de Dokter .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad duidt dit op een snelle stofwisseling. Als het echt te erg wordt en je echt heel mager bent/wordt zou ik je ook adviseren naar de huisarts te gaan; heel veel mensen hebben dit en hij weet er wel raad mee.

Zo niet, zou ik zeggen: geniet ervan, heel veel mensen zouden willen dat ze konden eten zonder er van aan te komen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijzing vragen naar een diëtiste. Die kan je met tips en begeleiding op een gezonde manier iets laten aankomen.

Te dik zijn is niet prettig, maar onderschat te mager ook niet. Er zijn veel mogelijkheden, dat zul je wel zien. Hey, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang als je gewoon gezond eet en jezelf goed voelt is er niets aan de hand. Voel je jezelf moe zwak ga je naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je goed voelt, moet je alleen maar blij zijn. Wat matig sporten zal je verder goed doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook, zolang het gewicht acceptabel blijft voor de lengte moet je er blij mee zijn! Heb je echt ondergewicht moet je naar de dokter. Je moet dus je BMI uitrekenen en kijken waarin je zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat in avond eten vettige dingen eten onregelmatig eten niet veel sporten. Tja dit zijn de dingen die je niet moet doen als je wilt afvallen dus denk ik als je wilt aankomen de dingen doen die dikkere mensen niet mogen succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel koolhydraten eten, zoals pasta's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding