Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een Caloriearm maar vullend Tussendoortje ?

Wat is een Caloriearm maar vullend Tussendoortje ?
Ik ken er wel een paar...
Appels , Bananen , Yoghurt ,Enz.
Maar dat vult niet echt...
Weten jullie iets?
Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Musli repen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat het niet goed vult, maar in Kellogs minibreaks zitten niet veel calorieën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe een aantal vruchten in de blender voor een smoothie en als je er een banaan bij doet, nou dan ben je verzekerd dat je echt even vol zit!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proteïnerijk voedsel, zoals peulvruchten, vis en weekdieren, mager vlees zoals o.a. gevogelte. Verder ook zuivel, maar dan bij voorkeur de magere varianten ervan.
Maar aangezien je 't hier over een tussendoortje hebt zou ik in jouw plaats eventueel opteren voor peulvruchten, weliswaar ongezouten en bij voorkeur niet behandeld, laat staan met een laagje suiker errond ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Calorie-arm en vullend is wat strijdig met elkaar, zonder jezelf met niet-verteerbare vezels te vullen. Dat kan wel, hoor, maar dan moet je het zoeken in koolhydraatarm brood of vezelcrackers, yoghurt met een grote schep zemelen en dat soort dingen.

Eigenlijk denk ik dat je jezelf een beetje voor de gek houdt met 'calorie-arm en vullend'. Doorgaans werken calorierijke tussendoortjes beter, als je de koolhydraten maar zoveel mogelijk weglaat. Wat nootjes, een plakje worst of een blokje kaas en een ei stillen de honger veel beter. daardoor snaai je veel minder waardoor het veel beter lukt om netto minder calorieën tot je te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gekookt ei; weinig calorieen veel proteine dus veel energie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een glas water vult - of een magere bouillon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een volkoren boterham, met dieet margarine, lekker veel ijsbergsla en je favoriete, magere vleeswaren.
Vult prima, is erg lekker en gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing