15 jaar, 1,78 m, 66,5 kg, in 2,5 maand 20 kg afgevallen. Ik wil meer afvallen maar dat mag niet! Afvallen is een obsessie voor mij, dat wil ik niet!
Wat moet ik doen?! Ik ben 15 jaar, ben 1,78 m en weeg nu 65,6 kg(goed gewicht dus). Ik woog 2,5 maand geleden 85,4 kg. Ik ben dus bijna 20 kg afgevallen. Ik heb een vriendin in een anorexiakliniek en ik was niet van plan haar achterna te gaan dus ging toen ik nog te zwaar was naar de dietiste. Maar nu ik zo snel ben afgevallen (ik volg het dieet gewoon: ’s ochtends 2 boterhammen, tussendoor fruit, ’s middags 3 boterhammen, tussendoor fruit, ’s avonds gewoon eten, voor het naar bed gaan ontbijtkoek met melk) wil ze dat ik meer ga eten (1 boterham + 1 stuk fruit extra per dag) om een beetje te stabiliseren (ik val nog steeds snel af) maar dat wil ik niet. Als ik onder de 65 kom, gaat ze me mailen voor extra tips om meer aan te komen. Ik vind mezelf nog steeds te dik. Ik ben dagen bezig met calorieen tellen, lig nachten wakker, sla soms een stuk fruit over omdat ik toch niet gesport heb vandaag, raak in paniek als ik teveel of te vet eet, en steek dan een vinger in mijn keel (niet dagelijks). Ik wil afvallen maar dat mag dus niet meer. Ik volg toch gewoon een goed dieet? Ik eet toch genoeg? Ik wil niet meer eten dan mijn dieet, echt niet meer! Ik kan geen balans meer vinden! Er moet echt nog een paar kilo af! Maar ik wil niet liegen tegen mijn moeder en de dietiste. Wat moet ik doen? Ik wil ook geen anorexia patiënt worden, dat lijkt me zo erg! Afvallen is een obsessie voor me geworden, en dat wil ik niet! help me alsjeblieft!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.