In 1 jaar 10 kilo aankomen. Mijn nieuwe eet gewoonte goed of niet ? En wat kan ik nog verbeteren.?
Student in hart en nieren. Ik ben alleen in 1 jaar tijd 10 kilo aangekomen en weeg nu inmiddel 85 kilo. 22 jaar 180 cm. Ik bleef altijd op 75, constant wat ik ook at. Maar nu vliegen de kilo's eraan. Dus ik ben op mijn eten gaan letten. Ik nam ongeveer 1 zak chips per dag. Of een frietje. Ontbijten deed ik nooit. En super veel avondeten. Bewegen? hallo ? ik zei ik ben student..
Mijn nieuwe dagelijks eetgewoonte. Nu bijt ik standaard om half 8 1 kop havermout (+-100 ml) met denk ik 4 klontjes suiker. Of 2 witte boterhamen met kipfilet. ( is dit een goed ontbijt ? )
Middag eten heb ik eigenlijk geen tijd voor en sla ik vaak over. Ik denk dan wat ik niet eet komt er ook niet aan.
'S avond neem ik wel veel avondeten ongeveer 2x zoveel dan de gemiddelde mens. Ik vind het gewoon lekker. En eet door tot er echt geen hap meer bij past. Alle restjes van iedereen worden ook altijd door geschoven naar mij.
Ik daar dat ik daar nog de meeste winst kan pakken. Gewoon een normale hoeveelheid eten.
Ik hoorde overal dat groene thee iets met je vet doet dus daar drink ik gemiddel 4 koppen van op een dag.
Doe ik dingen verkeerd? Of moet ik zo doorgaan en dan gaan de kilo's er vanzelf af?
owjah inmiddels Zaalvoetbal ik ook elke maandag 1 uur in competitieverband.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.