Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn eiwitpoeders voor bodybuilders ook geschikt voor afslanken?

Ik wil even in een paar weken wat extra afvallen om daarna weer gezond verder te kunnen. Ben nu 4 kilo afgevallen, maar het gaat maar niet verder omlaag met gewoon gezond eten. Ik probeer het al twee maanden. Dus ik wil even snel verder zien te komen. Ik zit te denken aan eiwitpoeders voor ontbijt en lunch, en dan een gevarieerde avondmaaltijd.

Die afslank-eiwitpoeders zijn zo duur, maar soms kun je wel poeders voor bodybuilders krijgen die veel betaalbaarder zijn. Maar val je daar ook van af?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Die kun je heel goed gebruiken bij het afvallen
ik heb ook een sterk wisselende bloedsuikerspiegel en ik ontbijt altijd met een eiwitshake. Door de shakes te gebruiken heb ik twee vliegen in één klap, het is goed voor het bloedsuikerspiegel en je valt er nog van af ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eiwit poeders helpen bij de spieropbouw. Aangezien spieren zwaar zijn zal dit niet helpen om af te vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze gebruiken bij koolhydraat-beperkte diëten, zoals Atkins en South Beach.
Maar ideaal zijn die diëten niet en is afvallen op basis van gezonde voeding (eventueel met begeleiding) veel beter.
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing