Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Morgenavond vleesfondue, echter één gast die liever weinig vlees eet. Weet iemand of ik iets kan met een pakje fallafelmix?

Verder heb ik gepaneerde champignons en Valess. Suggesties zijn welkom, er is hier morgen nog een supermarkt open.
Ik heb nog nooit fallafel gemaakt, of zelfs maar gegeten; daar nog iemand tips voor? Ennee...fijne Kerst allemaal!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Net zoals champignons, kan je ook aspergetips in een beslagje doen en dan in de fondue.
Verder kan je er ook gekleurde aardappel, wortel en bietjes in doen, dit ziet er gelijk wat feestelijker uit door de kleur.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de link nog meer wat je aan groenten in de fondue kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Falafel bak je in frituurvet (heel kort maar, zie verpakking), maar geeft erg veel smaak af aan het vet, waardoor al het vlees ernaar gaat smaken. Zelf neem ik altijd een steelpannetje daarvoor, doe er een laagje olie in (een cm of 5 hoog), laat de olie heet worden op het vuur, en frituur de falafel balletjes erin. Veel plezier morgenavond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebakken eitje, omelet
pannenkoekjes
en verder veel groenten om te bakken
misschien wil je gast wel kaas, dan kun je gepaneerde stukjes kaas doen

Toegevoegd na 3 uur:
je kunt ook een deegje maken om groentebeignets te maken, misschien groentes eerst blancheren zodat ze niet te hard zijn.maak een basisbeslag, en zet er extra kruiden bij die je gast kan gebruiken om het beslag te kruiden. paprikapoeder en kerrie bv
12 jaar geleden
Ik hou ook niet van vlees, je kunt leuke dingen doen met champignons, tomaten en ui, maar heb je ook aan vis gedacht, veel niet vlees eters eten wel vis, wel in een apart pannetje bereiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing