Wat is Gerehydrateerd soja-eiwit?????
Hallo,
ik ben sinds kort vegetariër en ik eet dagelijks 200gr vegetarische balletjes van den Aldi. Het merk is "Soygood" maar ik vind nergens informatie over dit bedrijf! Weet iemand toevallig hoe ik hen kan contacteren???
Mijn 2de vraag: op de verpakking staat er dat er 58% Gerehydrateerd soja-eiwit aanwezig is, maar wat bedoelen ze nou met "Gerehydrateerd" ???????????
3de vraag: ik wil namelijk te weten komen hoeveel mineralen er exact in het product aanwezig zijn maar op de verpakking staat niet alles op en meer info over het bedrijf vind ik ook niet :( ik wil vooral weten hoeveel mg koper er aanwezig is in dit product...
En laatste vraag: zijn de volgende bestanddelen ongezond? Wat ze zitten er namelijk ook in, zie hieronder:
- verdikkingsmiddel (guargom)
- gistextract
- glucosestroop
- emulgator (soja-lecithine)
Ik zal jullie vreselijk dankbaar zijn moest ik meer te weten kunnen komen over dit product.....
Gemeende groetjes,
Sofie
Dat is niet bepaald afwisselend, dus niet bijzonder gezond en ook niet bijzonder lekker (die balletjes zijn misschien wel lekker, maar na een week komen ze toch je neus uit?) Er bestaan meer dan 100 vegetarische vleesvervangers in Nederland, en daarnaast kan je ook nog peulvruchten (kidneybonen, linzen, kikkererwten, etc.), noten, zaden en ei eten in plaats van vlees.
Wat meer afwisseling lijkt mij zeer aan te raden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.