In welke stad zou een biologisch plantaardig restaurant gecombineerd met winkel het beste lopen?
Mijn businessplan voor een veganistisch restaurant met winkel is bijna af. De doelgroep is absoluut niet alleen de veganisten/vegetariërs maar meer de mensen die al "bewuster" eten en leven dan de gemiddelde mens. Dus mensen die al minder vlees eten en af en toe biologische boodschapjes doen. Waar leeft deze doelgroep het meest?
Het moet ook de wat jongere bewuste mensen aanspreken want het wordt een "jeugdige" zaak met felle kleuren en mooi ontworpen producten van jonge ontwerpers. Ik denk aan studenten.
Zelf denk ik aan het centrum van Utrecht. Tweede keus is Delft. Maar misschien weten jullie wel een veel meer geschikte stad?
Het restaurant gedeelte bestaat uit een buffet, mensen kunnen kiezen om het ter plekke op te eten of mee te nemen. Mijn taarten zullen er ook verkocht worden.
In het winkelgedeelte wil ik kleding, schoenen, verzorgingsproducten, sieraden, boeken en kado-artikelen verkopen.
Esthetiek is een belangrijke factor voor de zaak. Alles wat je binnen zult zien zal een hebberig gevoel opwekken ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.