Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik online mijn restaurant / horeca zaak verkopen?

Is er een website die aangeraden is? En welke gegevens zou ik nodig hebben voor de verkoop?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Je zou je restaurant kunnen aanbieden via een website als Funda in Business. De website daarvan is https://www.fundainbusiness.nl/.

Op die website zal je een duidelijke en enthousiaste advertentie moeten plaatsen. Laat je hiervoor inspireren door de bestaande advertenties op die website, zo raad ik je aan.

Welke gegevens je nodig hebt voor de verkoop? Alle gegevens waardoor een mogelijke koper een goede indruk krijgt van het restaurant! Locatie, afmetingen (oppervlakte), faciliteiten (keuken, magazijn, toiletten, parkeerplaats), mogelijkheden (bijvoorbeeld voor uitbreiding), en zo voort. Mooie en duidelijke foto's helpen daarbij! Plaats die er dus zeker bij, zo raad ik je verder nog aan.
2 jaar geleden
Er zijn verschillende platforms waarop je jouw restaurant of horeca zaak online kunt verkopen, zoals Horecasite, Bedrijventekoop en Marktplaats. Zorg dat je een goede presentatie hebt van je zaak en maak duidelijke afspraken met potentiële kopers.
een jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing