Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

supersize en cola light

hoe komt het dat je flinke mensen, bij de mac donalds een supersize menu ziet nemen en een cola light erbij!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dan hoeven ze(vinden ze zelf) zich niet zo schuldig te voelen,dat ze zo veel caloriën wegstouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ik doe niet aan de slanke lijn, maar ik drink toch cola light.
ik vind gewone cola lang zo lekker niet.
gewoon kwestie van smaak dus.

en de mensen die wel aan de slanke lijn doen, denken zo misschien de schade wat te beperken ;)
14 jaar geleden
Zo raar vind ik dat niet. Natuurlijk is een supersize-menu niet goed voor de lijn. Maar die mensen vinden het blijkbaar wel lekker. Dat betekent niet dat ze óók nog cola met suiker moeten drinken als ze cola light net zo goed lekker vinden.

Het idee "als je toch al <...>, dan kun je net zo goed <...>" is eigenlijk onzinnig. Eén slecht ding betekent niet dat het tweede slechte ding niet meer uitmaakt.

Je zou je net zo goed af kunnen vragen waarom sommige mensen die vet eten niet roken, 'want ze gaan toch wel dood aan hart- en vaatziekten'.

Zo werkt het niet. Ook voor die mensen is roken nog steeds ongezond, en ook voor die mensen bevat een halve liter niet-light cola extreem veel suiker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien om hun geweten wat te sussen...
14 jaar geleden
Geen normale cola nemen scheelt al snel 70 % van de calorieën van de gehele maaltijd.
Daarnaast vind ik normale cola ronduit smerig, net zoals een McD hamburger trouwens.
Kortom laat ieder lekker zijn eigen beslissingen nemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha dat is een goeie.
Voor de smaak kan ik begrijpen!!
Wat jij je afvraagt doe ik ook :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet alleen geen light te drinken omdat je niet dik wil worden, het kan ook zijn dat je het gewoon lekkerder vind dan gewone cola. Zoals IK bijvoorbeeld! Ik vind gewone cola te zoet, maar cola light heerlijk. Dus ik bestel het overal bij, ook bij een super kingsize menu :).. voor de lekker dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat mensen na het eten van zo'n menu vaak direct spijt krijgen (weer te vet gegeten)
en dan cola light gaan drinken om .......
omdat dat lekker is....

lang leve mac
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle flinke mensen eten ongezond. Dit heeft echter te maken met je spijsvertering. Hoe sneller hoe minder flink.
Ik zie ook vaker beste mager mensen 3 borden vol vet eten naar binnen schuiven en komen geen kilo aan.
Dat zegt nou weer niet dat ze gezond en fit zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is niks vreemd aan,sommige vinden light lekkerder als gewone cola
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon.OMdat ze het lekker vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing