Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Utrecht kun je 's avonds laat nog lekker eten?

En dan bedoel ik niet naar de snackbar, maar echt lekker dineren, zonder dat op een gegeven moment, om een tijd waarop je in alle beschaafde steden ter wereld nog binnen kan komen, te horen krijgt dat je wel op moet schieten met je nagerecht bestellen omdat de keuken dicht gaat. Zelfs het Nachtrestaurant gaat (voor iets dat zich zo noemt) bizar vroeg dicht!

Echt niemand? Ik begrijp waarom het bij veel zaken niet zou kunnen, maar waar kan het wel? Of ben ik echt gedoemd tot friet en falafel als ik laat in de stad aankom en nog een hapje wil eten?

Ik geef het op. Blijkbaar is het in Utrecht zo hopeloos als ik al vreesde...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bijzonder om te weten: Pim Fortuyn maakte zich hier ook druk over, lang voordat hij de politiek in ging overigens, en hij vond dat het gold voor heel Nederland. Ik denk dat Nederlanders over het algemeen gewoon erg gehecht zijn aan regelmaat: dineren moet altijd tussen 17:00 uur en 20:00 uur, en als je uit gaat, kan het misschien tot 22:00 uur. Daarna wordt het erg lastig. Blijkbaar is het commercieel dus niet interessant in Nederland om de keuken van een restaurant laat open te houden...
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Na 20.00 uur eten schijnt heel slecht voor je te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing