Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind je restaurants waar je de keuken in mag zien?

Hallo,

Hoe vind je restaurants waar je de keuken in mag zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vind ik beter dan die restaurants waar je de keuken niet mag bekijken :). Want dan vertrouw ik het zaakje niet (qua hygiëne).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je gewoon interesse toont dan mag je altijd wel een keuken in kijken natuurlijk moet je hier wel iets langer voor wachten ze zullen je natuurlijk nooit tijdens spits uur met een scheldende chef de keuken laten zien. maar over het algemeen geldt dat als je de interesse toont dat je 9 van de 10 keer altijd wel de keuken mag zien.

en mocht u het geduld toch niet hebben boek een chefs table dan zit je de hele tijd op de lippen van de chef.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je op een zoekmachine: open keuken restaurants intypt, kom je er heel veel tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je vaste klant bent bij een grieks restaurant, dan word je vroeg of laat (eerder vroeg) uitgenodigd een kijkje in de keuken te komen nemen, zeker als je aangeeft dat je interesse hebt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kan het altijd gewoon vragen. Zo ben ik in de keuken van een Van der Valk hotel geweest. Ik had niet verwacht dat het zo gigantisch zou zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding