Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen als een restaurant je klacht niet serieus neemt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zou wel schelen bij het beoordelen van de vraag :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer naar die restaurant gaan, en als het iets in de vorm van hygiene oid is, dan zou je dit bij de Keuringsdienst van Waren kunnen melden..
Rieneke1
13 jaar geleden
zat er een vlieg in de soep?
is je jas gestolen?
hoe was de reactie?
wat meer details zou helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als jij een klacht hebt en het personeel neemt jou niet serieus dan vraag je naar de manager.
Gaat dit niet lukken dan schrijf je een mail naar de hoogste baas van dit restaurant/keten met jou klacht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mij heeft het afgelopen winter bij een hotel/restaurant prima gewerkt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een brief sturen naar het restaurant met een duidelijke omschrijving van je klacht en de datum.
Werkt dat niet, dan kun je nog overwegen een recensie op een restaurantsite zoals Iens te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klacht bij de keten of de eigenaar neerleggen en anders er nooit meer eten en het anderen afraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het personeel je klacht niet serieus neemt, vraag je naar de manager. Doet deze er niks aan en is het restaurant van een groot keten, dan bel/mail/schrijf je naar de directeur. Werkt dit allemaal niet dan leg je je klacht neer bij Keuringsdienst van Waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak je ervaring transparant door het op www.iens.nl, twtter oid. te zetten. Je geld krijgt je er niet door terug. Maar goede en slechte ervaringenvertellen zich door. De klantvriendelijkheid + kwaliteit zijn in de toekomst absoluut beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image